יום שבת, 7 באוקטובר 2017

מלונות מומלצים באיסלנד - היום הראשון בארץ בארץ הקרח והאש - מלון Keflavik

משדה התעופה נסעתי מייד לאסוף את הרכב שהשכרתי מהארץ. עשיתי זאת עם חברת SIXT וגיליתי שעל מנת להגיע לאשנב שלהם ושל מספר חברות נוספות יש לקחת שאטל קצר משדה התעופה. השאטל נמצא כ 200 מטרים מחוץ ליציאה משער שדה התעופה. ניתן ללכת אליו ברגל. לאחר הסדרת העניינים ואיסוף הרכב נסעתי לכיוון המלון הראשון שלי - מלון Keflavik אשר נמצא כ 5 קילומטרים בלבד משדה התעופה. בדרך עצרתי לאכול משהו.


מלון קפלאוויק נמצא בעיירה בעלת אותו שם (Keflavík). מדובר בעיירה שקטה בעלת אוכלוסייה של כ-14,000 אנשים המתגוררים בה אשר נוסדה בתחילת המאה ה-16 ככפר דייגים. היא ממוקמת בדרום מערב המדינה כ-50 ק"מ מדרום לבירה רייקיאוויק. בשנות ה-60 וה-70 התפרסמו מוזיקאים רבים אשר החלו את דרכם בקפלאויק, ולכן ידועה עיירה זו גם בשם "ביטלאברין" (עיירת הביטלס) על שם להקת החיפושיות.




לאחר התארגנות קצרה במלון ורגע לפני שהערב ירד החלטתי לעשות סיבוב בסביבת המלון. ממש מאחוריו ישנו נמל ומגדלור מעניין, סלעים ואצות המושכים שחפים רבים ונעים מאוד ללכת ולטייל בקרבת הים בטיילת זו. ישנו משהו קסום במגדלורים, העובדה שהם נמצאים במקומות מבודדים כל כך וניצבים איתנים בכל תנאי מזג האוויר הקיצוניים ובכל זאת שומרים על האור שבהם גם כאשר הגשם מכה בהם, הרוח מצליפה בהם, השלג מקפיא אותם והשמש יוקדת עליהם היתה אולי גורמת לכל אחד ואחת מאתנו להצטמק ולכבות, אולם לא הם! יש משהו קסום ומנחם בכך שהם תמיד שם, מוארים. נמצאים על מנת לכוון אותנו ולהגן על אלו שאיבדו את דרכם. אחד הדברים שרציתי לראות כאן באיסלנד הם המגדולרים וממש כאן בקפלאוויק מצאתי את המגדלור הראשון שלי... הוא כמובן ייכנס לספר שאני מכין על איסלנד, בו אלמד כיצד לצייר את הדברים הנפלאים שבהם סביר שתיתקלו במהלך ביקור כאן. ספר נוסף בסדרת הספרים שלי 'לטייל בעולם ולצייר בקלות'




לאחר ארוחת הערב יצאתי לפגוש את המדריך שלי Andres מנהל חברת Mercury Grail אשר ייקח אותי לטייל כמה ימים לאחר מכן. הפגישה נערכה בעיר ואנדרס סיפר לי סיפורים רבים אודותיה ואודות איסלנד. הוא אפילו לקח אותי לדוכן הנקניקיות שבו אכל הנשיא לשעבר קלינטון. אנדרס מציע טיולים יומיים בהתאמה אישית וכן טיולים לקבוצות. היה לנו חיבור מצויין ובהמשך אשתף אתכם באחד הטיולים שהוא לקח אותי אליהם.




לאחר הביקור במרכז העיר חזרתי למלון keflavik על מנת ליהנות מאימון בחדר הכושר הענק והמעולה שיש במלון המורכב מ 4 חדרים נפרדים.


ולמחרת בבוקר נהניתי מארוחת בוקר מפנקת במלון רגע לפני שיצאתי לדרך, לחקור ראשית את האזור הצפון מערבי של איסלנד.


הבחירה במלון Keflavik היתה מעולה עבורי ואני ממליץ בחום להתארח בו למי שמגיע לאיסלנד וכן למי שמעוניין לישון בקרבת שדה התעופה רגע לפני חזרתו לארץ או לטיסת המשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר