יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

טיפים לברזיל - טיול גלישה באיטאקארה


איטאקרה הוא אחד המקומות האהובים עלי בהם גלשתי בחיי. זהו כפר קטן ותיירותי עם גלים בעלי שם עולמי שם נערכות תחרויות גלישה רבות בברזיל. הגישה לים נעשית דרך הג'ונגל והופכת את כל החוויה להרבה יותר עוצמתית וקסומה. הגעתי לאיטאקרה לאחר ששמעתי עליה מחברה מקומית בשנת 2000. לדעתי אז לא היו הרבה ישראלים שהגיעו לשם, בטח שלא כמו היום. היום המקום מוכר יותר ונחשב לאחד מאתרי הגלישה שחובה לבקר בהם כאשר מגיעים לברזיל. אחד הימים היפים ביותר שבהם גלשתי באיטאקרה היה דווקא יום גשום וערפילי בו הצבעים היו בצבע ירוק אפור וטיפות המים שעלו משבירתם של הגלים התמזגו עם הטיפות שירדו מהשמים. לרקע אלו יכולתי לראות מתוך הים את עצי הקוקוס מציצים מבין הערפילים... המחזה הזה נחקק בזכרוני כאחד הרגעים היפים שהיו לי בחיים. איטאקארה מופיע בספר רומן המסע
שלי "לחישות". (
להזמנת הספר במבצע כולל משלוח)



Brazil - Bahia - Itacaré

גלי ענק, גלים למתחילים, אין-ספור גולשים מקומיים ומכל העולם.
כמובן שניתן לשכור גלשן באחת מהחנויות המקומיות.


Itacare, Brasil

מידי פעם נערכות במקום תחרויות גלישה מקומיות ובין-לאומיות. כשזה קורה המקום מתמלא בתיירות מקומית, צעירים ואווירה ברזילאית שמחה. 

Brazil- Bahia- itacaré

חוף פתוח עם גלים של עד שלושה מטרים. רצוי להיזהר היכן גולשים. במקום שבירת ריף ולא שבירה חולית. משמעות הדבר שהגלים נשברים על אלמוגים וסלעים. הרבה גולשים שאינם מקצועיים יוצאים מהים עם גלשנים שבורים ואף עם פציעות.

Itacaré - Praia do Resende

מזג האוויר באזור הבאהיה (Bahia) נעים לאורך כל השנה. וטמפרטורת המים נעימה כמו כן.

Bresil, Itacaré











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר