יום רביעי, 18 בפברואר 2015

עם מי כדאי להתייעץ לקראת נסיעה ללפלנד ולחוג הקוטב?

לפלנד השבדית בחורף - טמפרטורות קיצוניות ומזג אויר הפכפך
נסיעה ללפלנד היא נסיעה שמומלץ ביותר להתכונן לקראתה ולקבל כמה שיותר טיפים. בטמפרטורות כל כך קרות חשוב מאוד לדעת איזה ציוד כדאי לקחת ולהתייעץ עם אנשי מקצוע או אנשים שכבר היו במקומות מסוג זה ויכולים לתת לכם עצות וטיפים חשובים ושימושיים לקראת הנסיעה. זו הסיבה שלקראת הנסיעה שלנו בדקנו וחקרנו לעומק לאן בדיוק אנחנו נוסעים, מה מומלץ לקחת איתנו וכיצד להיערך לקראת הטיול. כיוון שמדובר תהליך ארוך ומורכב ומצאנו פיסות מידע במקומות שונים החלטתי לנסות לרכז את כל התובנות שלי מהטיול ובבלוג זה אני אשתדל לכתוב לכם את כל הטיפים והעצות השימושיות שיש לי לגבי נסיעה ללפלנד ולאזורים דומים כדי שהטיול שלכם יוכל להיות לפחות מוצלח כמו שלי ואם אצליח לסייע לכם להיערך טוב יותר ממני כדי שלא תעשו את הטעויות שאני עשיתי ותלמדו לקח מהניסיון שלי.

ממליץ בחום ללכת ולהתייעץ עם אנשי המקצוע בחנויות המטיילים כגון "רשת למטייל" וחנות הטיולים הוותיקה "מסעות" בפתח תקווה. חנויות אלו מספקות ייעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע מומחים שלא יהססו להמליץ לכם שלא לרכוש ציוד שאינו מתאים לצרכים שלכם וידאגו להראות ולהמליץ לכם על המוצרים המקצועיים המתאימים למזג האוויר שאליו אתם נוסעים ולצרכים השונים שתדאגו להסביר להם. 




התייעצות עם אנשים שכבר היו במקומות שאליהם אתם מעוניינים להגיע
התייעצות חייבת להיעשות עם מישהו שמבין בנושא ומה טוב יותר מאשר לחפש ולשאול אנשים שכבר היו במקומות אלו. אם יש לכם שאלות אשמח לסייע לכם ככל שאוכל. אל תהססו לפנות אלי באמצעות בלוג זה או בטל 050-2374195

התייעצות עם אנשים מקומיים
זהו קלאס - מנהל אכסניית אביסקו
Klas Ekdahl

מומלץ ביותר להתייעץ עם אנשים מקומיים שנמצאים כעת במקום שאליו אתם מעוניינים לנסוע. בעידן דיגיטלי בו אנו חיים די פשוט לתקשר עם אנשים כמעט בכל מקום בעולם. לפני נסיעתנו פנינו למנהל אכסניית אביסקו בשמורת אביסקו שבצפון שבדיה. קיבלנו המון תשובות במייל וגם בשיחה בכמה שיחות טלפוניות שערכנו למקום. הנה הפרטים של בעלי אכסניית אביסקו (ABISKO). תשובות שקיבלנו מקלאס עזרו לנו להבין איזה ציוד כדאי לקחת איתנו, לקבל טיפים לגבי מזג האוויר ועוד פרטים חשובים כמו העובדה שבמרחק 50 מטרים מהאכסניה וכך ידענו שנוכל לקנות אוכל ולבשל במטבח שבחדר שלנו. 




בדיקה באתרי אינטרנט
באינטרנט תוכלו למצוא מידע רב ורלוונטי שיעזור לכם לנסוע בצורה מושכלת. כדאי לבדוק מזג אויר בצורה קבועה במשך לפחות שבועיים כדי לראות את השינויים בטמפרטורות ובתנאי מזג האוויר. בנוסף כדאי לחפש סרטונים ביו טיוב בנושאים שמעניינים אתכם. אותנו לדוגמה היה מאוד מעניין ללמוד את נושא הצילום של אורות הזוהר הצפוני כדי לדעת אילו סוללות להביא ולקבל טיפים לגבי אופן הצילום, זמן חשיפה, טיפים לגבי השימוש במצלמה, סוגי מצלמות ועוד ועוד ועוד... אין סוף לכמות המידע שיש באינטרנט. נצלו זאת. אני זוכר את הטיולים שלי לפני שנים, בימים שהאינטרנט היתה בראשיתו. אז היה הרבה יותר קשה למצוא מידע. אומנם היה בזה קסם אבל לזמינות של המידע כיום יש קסם אחר וכדאי ליהנות ממנו ולהפיק ממנו את המיטב. 






אתם מוזמנים להירשם במייל ולקבל עדכונים כשמתעדכנת הכתבה
כמו כן אשמח לשמוע תגובות שלכם לכתבה זו ולשאר התכנים

ניפגש בשבילים
עמית אופיר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר