יום שני, 1 בדצמבר 2014

טיול בצפון איטליה - איך להגיע לונציה?

איטליה היתה התחנה הראשונה שלי בכתיבת ספרי החדש "לטייל בעולם ולהרוויח כסף". מטרת הנסיעה היתה לצאת לטיול תרמילאים בן 8 ימים ולהרוויח יותר כסף במהלך הטיול מאשר אבזבז. כמו כן החלטתי שבנסיעה זו לא אלמד על איטליה מראש ופשוט אתן לחיים להוביל אותי ולסיפור להיכתב מעצמו. את הכרטיס רכשתי כ 48 שעות לפני הטיסה וגם היעד היה אקראי לחלוטין. חיפשתי פשוט יעד שידליק אותי וצפון איטליה נשמע לי כמו מקום מצוין שעומד בקריטריונים מכל הכיוונים. הטיסה עלתה לי קצת פחות מ 300 דולר והטיסה היתה לעיר הקסומה ורונה.

כבר בשדה התעופה התחלתי להרוויח כסף... בחנות סטימצקי של שדה התעופה זיהיתי מרחוק את חלק מספרי הציור שלי. הם נמכרים היטב בחנויות הרשת ובחנות זו במיוחד כיוון שלימוד ציור זו פעילות מצויינת לתעסוקה בזמן הטיסה. כשהגעתי לחנות ראיתי שלא נותרו כמעט חוברות ציור על הסטנד של החוברות. מייד פניתי למוכר והצגתי את עצמי. הוא היה בחור נחמד מאוד ומייד הוא ביצע הזמנה נוספת של כל החוברות ושל ספרים נוספים שלי כגון "חיפוש מחפש משמעות"  שעוסק גם הוא בטיולים ומסעות. כך יצאתי עם הזמנה שמנה מהחנות ופניתי לעלות למטוס. רק בטיסה עצמה התחלתי לחשוב על מה אעשה כשאגיע לורונה. האם אשאר בה או אסע ממנה למקום אחר. במהלך הטיסה שוחחתי עם כמה מטיילים נוספים והתחלתי לגבש את דעתי. החלטתי שלא להישאר בורונה כיוון שבכל מקרה אגיע אליה כשאחזור לשדה התעופה. ולכן במקום לבזבז זמן מייד עם הגעתי לורונה לקחתי אוטובוס (שאטל) לתחנת הרכבת ומשם נסעתי ישירות לונציה. ברכבת שוחחתי עם מישהו מקומי שפגשתי ברכבת מורונה. (נסיעה של שעה לערך) שנתן לי כמה דגשים לגבי האזורים בונציה ואיפה כדאי למצוא מלון. 



לא יכולתי להתאפק וכבר עם התיקים על הגב חיפשתי לי פיצה איטלקית... אחרי הכל הייתי אחרי כ 4 שעות טיסה פלוס עוד שעה נסיעה ברכבת ונסיעה נוספת של השאטל משדה התעופה. בקיצור הייתי רעב וכל מה שרציתי היה לאכול, להתקלח ולהוריד את התיקים מהגב. למזלי תחנת הרכבת של ונציה היא התחנה האחרונה של הרכבת כך שאי אפשר להתבלבל. מייד עם היציאה ממנה פניתי שמאלה בעצתו של רוברטו - הבחור שפגשתי ברכבת וכמו שתראו בסרטון ממש במרכז העיר תוך 100 מטרים לערך מצאתי מלון נחמד.




ללא הזמנה מראש הגעתי תוך פחות מ 100 מטרים מתחנת הרכבת למלון נחמד שהתאים למטרת הטיול. שלי. בעלות של 50 יורו ללילה מצאתי חדר עם מזגן, מים חמים ומיטה זוגית (תמיד כיף לישון עם ידיים פרושות לצדדים כשישנים לבד בטיול סולו) וכל זה כולל ארוחת בוקר.
ארוחות הבוקר באיטליה אינן מזינות יותר מידי. אין בהן ירקות או פירות והן בנויות בעיקר על לחמים, גבינות, בשר וקרואסונים. אפילו חביתה אינה כלולה בארוחות. 

מציאת המלון



נסיעה זו לצפון איטליה פרושה על גבי פוסטים רבים.
אתם מוזמנים להמשיך לטייל איתי בעמוד הבא של הטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר